Friday 29 December 2023

Hejjj

(c) MrDark 
 
Ten blog to relikt z czasów liceum, konkretniej z czasów, kiedy próbowałam się nim zmotywować do nauki historii sztuki. Do tej tematyki już nie wrócę, ale zawsze podobała mi się nazwa tego bloga, a także cytat, który go zainspirował (Without art, the crudeness of reality would make the world unbearable. - George Shaw), więc skoro dalej potrafię się na moje konto zalogować, pobawię się w blogowy recykling i wykorzystam go do publikowania dłuższych recenzji książek, mang i komiksów czy innych podobnych rzeczy. Czasami mocno się rozpiszę sama dla siebie, ale głupio jest mi chować to do szuflady. Jest po prostu zbyt długie, włożyłam w nie zbyt dużo zaangażowania, a poza tym... a nuż się komuś przyda? Stąd pomysł, żeby wrzucać je na tego bloga, bo nawet jeśli dostaną zerową liczbę wyświetleń i komentarzy, to i tak poczuję się z tym lepiej, niż gdyby marynowały się w prywatnych notatkach, gdzie nie zobaczy ich już nikt. Nawet ja, bo praktycznie nigdy nie wracam do swoich starszych notatek. ^^'

Posty będą przeważnie w języku polskim lub angielskim, w zależności od języka, w którym daną publikację czytałam. Wstępnie chciałabym tu też wrzucać moje początkujące rozkminy po włosku (i może kiedyś też po niemiecku, ale na razie spokojnie). Będę wykorzystywać do ich rozdzielenia etykietki z nazwą danego języka.

Nie gwarantuję żadnej regularności publikowania. Posty są zależne od tego, co akurat czytam, i od tego, czy wywoła to u mnie dość silne emocje. Piszę głównie dla siebie, w próżnię, i bardzo zależy mi na tym, by pisanie tutaj nie stało się w moich oczach żadnym obowiązkiem. Mile jednak wspominam blogi, fajnie byłoby zobaczyć namiastkę dawnej blogowej atmosfery, także jeśli macie jakieś komentarze, śmiało!  
 
Pozdrowienia dla Chand, która od początku wiedziała o tym blogu! Jesteś najlepsza. 💖
_______
 
Notki poniżej czytacie na własną odpowiedzialność i ze świadomością, że wszystko, co pisałam w tamtych czasach, miało być zobaczone co najwyżej przez moją nauczycielkę. To był bardzo prywatny blog, bez aspiracji do dzielenia się jego istnieniem w szerszym gronie.

No comments:

Post a Comment